Abonnementen

• 4 maanden leerwinst na 2 jaar
    (bij aanbevolen gebruik)
Beste keus
Heb je vragen over één van onze pakketten? Neem contact met ons op.

Bestellen en meteen aan de slag

Zodra je hebt besteld, krijg je meteen toegang en kun je direct aan de slag. Als aanvrager van het account ben jij beheerder van je school en kun je je collega’s direct koppelen aan haar of zijn klas, toegang geven tot alle lessen, meerdere leerkrachten op een bepaalde groep zetten en nog veel meer. Alle gemak voor de hele school bij 1 persoon. Of stel extra beheerders aan als je dat handig vindt.

Neem je als bestuur van een scholengemeenschap of organisatie van meerdere scholen een abonnement? Neem dan gerust even contact op wanneer je ondersteuning nodig hebt of voor de gratis workshop.

Ondersteuning

Voor het grootste gedeelte zul je de handleiding niet nodig hebben. Maar als je er even niet uitkomt is het fijn dat er een uitgebreide handleiding is. Daarnaast hebben we ook instructievideo's en zijn we uiteraard telefonisch en per mail te bereiken. Onze FAQ biedt ook uitkomst op veelgestelde vragen.