Tijdelijk gratis thuis bewegend leren met Fit&Vaardig!

16 March 2020
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: item in <b>/home/fitenvaard/domains/fitenvaardigopschool.nl/websocial/views/news/item.phtml</b> on line <b>15</b><br />

Voor alle ouders en kinderen van Nederland en België biedt Fit&Vaardig haar onderwijsprogramma tijdelijk gratis aan zolang de scholen gesloten zijn.

Fit&Vaardig is een digitaal lesprogramma in de vorm van een serious game waar kinderen kunnen oefenen met rekenen en spellen (automatiseren). Er zit oefenstof bij voor alle leeftijden uit het basisonderwijs. Lesstof die op school wordt gemist kan nu thuis op een leuke en energieke manier worden geoefend.

Fit&Vaardig is wetenschappelijk bewezen dat het tot hogere cito-scores en fittere kinderen leidt!

Ontdek samen met je kind dat leren ontzettend leuk en belonend kan zijn. Ga snel naar https://app.fitenvaardigopschool.nl/ en maak geheel gratis en vrijblijvend jouw account aan.

Pas op elkaar en blijf Fit&Vaardig!

Naar de app